+421 903 220 686

Les jeux de hasard en ligne sont un secteur en pleine expansion dans le monde entier. Et au Canada, les maisons de paris et les casinos en ligne répertoriés sur https://casinoscad.com/meilleur-casino/ ont réussi à suivre le rythme. Comment allez-vous choisir le meilleur casino ? Eh bien, en apprenant tous les aspects d'un casino en ligne au Canada afin d'apprendre à différencier un opérateur de premier ordre d'un opérateur médiocre. C'est ce que vous allez apprendre avec notre article.

Comme c'est le cas sur d'autres marchés, tous les casinos en ligne au Canada ne sont pas identiques. Il existe des différences entre eux sur différents points, comme les jeux disponibles ou les promotions dont vous pouvez bénéficier. Les casinos en ligne au Canada ont tout ce dont vous avez besoin pour vous amuser au maximum. Bien sûr, pour s'amuser, il ne suffit pas de s'inscrire et de jouer ; vous devez connaître le secteur, y compris l'aspect juridique des bookmakers. Heureusement pour nous, le Canada est plus avancé que d'autres pays.

Grâce au fait que le contrôle des casinos au Canada est entre les mains de l'État, les maisons de paris sont de plus en plus sûres et les entreprises n'épargnent pas leurs ressources pour vous assurer des services de plus en plus fiables avec des systèmes de sécurité du plus haut niveau ; du traitement des données aux moyens de paiement dont vous disposez pour placer vos paris.

Teddy Eddie angličtina pre deti

Teddy Eddie kurzy angličtiny pre škôlkarov a predškolákov

Teddy Eddie kurzy angličtiny predstavujú licencovaný systém výučby angličtiny pre deti už od 2 rokov. Pravidlá udeľovania licencií zaručujú vysoký štandard výučby a precíznu prípravu učiteľov.
Metóda je založená na starostlivo pripravených materiáloch, pomôckach a scenároch hier a zábavy. Hodiny s mackom Eddiem prebiehajú v malých skupinkách a sú vedené špeciálne vyškolenými lektormi, ktorí pracujú pod neustálym dohľadom metodických poradcov.

Podrobné informácie o metóde nájdete na oficiálnej stránke www.teddyeddie.sk.

Aká je metóda Teddy Eddie?

Flexibilná

Spĺňa potreby detí rôzneho veku (2-7) a na rôznych úrovniach jazykových schopností. Umožňuje deťom absorbovať také množstvo jazykového obsahu, na aké sú v danom momente svojho vývinu pripravené. 

Ambiciózna

Každá úroveň zahŕňa výnimočne široký rozsah slovnej zásoby (vždy sa uvádzajú a opakujú celé vety). Prístup zaručuje stabilný pokrok, hladký prechod z úrovne na úroveň a kontinuitu v procese vzdelávania.

 

 

Priateľská a veselá

Deti sa učia hrou. Materiály su blízke detskému zmyslu pre humor a využívajú deťmi obľúbené rozprávanie príbehov. Na hodinách sa pracuje s množstvom atraktívnych pomôcok.

 

Komunikatívna

Podobá sa prirodzenému učeniu sa jazyka do tej miery, ako to dovoľuje prostredie triedy a čas. Odzkadľuje procesy prirodzeného jazyka a koncentruje sa aj na rozvoj schopnosti počúvania. Bezkonkurenčne široká slovná zásoba umožňuje skutočné ponorenie sa do cudzieho jazyka. 

Bohatá

Zameriava sa na rôznorodý jazykový materiál a využíva množstvo učebných pomôcok obsiahnutých v Kufríku pre škôlkara (učebnica, nahrávky, prístup do aplikácie Playground s množstvom edukačných hier, tajnú knižku a iné lákavé materiály).

Priateľská k rodičom

Podpora pre rodičov zahŕňa jedinečnú príručku, ako aj priebežné informácie o kurze vo forme otvorených hodín, pravidelných záznamov z výučby, stretnutí s rodičmi a spoľahlivého systému hodnotenia napredovania vášho dieťaťa.

Prečo má zmysel začínať s výučbou angličtiny už v ranom veku?

Vplyv na všeobecný vývoj
  • Učenie sa cudzieho jazyka rozvíja strategické myslenie a má pozitívny vplyv na psychický rozvoj dieťaťa.
  • Vďaka výučbe cudzieho jazyka si rozširujeme horizont, ako aj podporujeme v deťoch sociálne a kultúrne vedomie.
  • Učenie sa cudzieho jazyka cibrí pamäť.
  • Výuka detí v predškolskom veku prebieha formou zábavy a hry, čo je pre ne príjemný zážitok, ako aj spôsob na učenie sa bez námahy (čo sa v neskoršom veku už ťažko dá dosiahnuť).
Jazykový vývoj
  • Mladšie deti si rozhodne lepšie poradia s kontrolou fonetického systému (čiže zvukov) nového jazyka. Ich orgán reči je ešte pružný, je pravdepodobné, že sa naučia anglickú výslovnosť a intonáciu, čo má pozitívny vplyv aj na schopnosť porozumenia z počutia.
  • Deti v predškolskom veku sa ešte stále učia materinský jazyk a výučba 2 jazykov súčasne (materinského a cudzieho) má pozitívny vplyv, pretože podporuje u dieťaťa jazykové vedomie a má pozitívny vplyv na rozvoj oboch mozgových hemisfér.
  • Čím je dieťa staršie, tým je preňho ťažšie naučiť sa porozumieť z počutia. Na druhej strane, deti v predškolskom veku si pomerne rýchlo zvykajú na znenie cudzieho jazyka a bez väčšej námahy sa učia porozumieť učiteľovi hovoriacemu po anglicky.
  • Pružnosť detského mozgu umožňuje, že spôsob učenia sa cudzieho jazyka sa podobá na učenie sa materinského.

Podľa vedeckých štúdií, deti, ktoré sa začínajú učiť cudzí jazyk v predškolskom veku majú najväčšiu šancu na osvojenie si fonetického systému daného jazyka, a tým aj dokonalejšiu výslovnosť a lepšie porozumenie ľudom, pre ktorých je to materinský jazyk. (Blondin, Candelier, Edelenbos, Johnstone, Kubanek- German and Teaschner 1998, Pinter 2006).

Väčšia pružnosť detského mozgu a orgánov reči, charakteristická pre deti, ktoré sa ešte stále učia materinský jazyk, im umožňuje lepšie si osvojovať nové zvuky a melódiu iného jazyka. Má to podstatný význam pre rozvoj komunikačných schopností v cudzom jazyku a všeobecne úspechu pri výučbe cudzieho jazyka v budúcnosti. Je dokázané, že oblasť, v ktorej deti v predškolskom veku majú lepšie schopnosti než staršie deti, je schopnosť porozumenia z počutia. (Harley and Swain 1994, Lightbown and Spada 1994)

Malé deti, ktoré ešte nerozumejú všetkým slovám vo vlastnom jazyku, tolerujú neznáme slová a výrazy v textoch príbehov, pesničiek či v reči učiteľa a učia sa porozumieť podstate a zmyslu, aj ak im čiastočne chýba porozumenie niektorých elementov (slov). (Harmer 2001). Je to neobyčajne dôležitá schopnosť, ktorá má vplyv na úspech v komunikácii a v situáciách, keď je jazykový materiál ťažší kvôli pokročilejšej slovnej zásobe, štruktúre či rýchlosti reči a prízvuku osoby, ktorá hovorí. Ak táto schopnosť chýba, je to najčastejší dôvod neochoty učiť sa cudzí jazyk v dospelosti.

Prínos v komunikácii
  • Deti rýchlo akceptujú fakt, že angličtina slúži na komunikovanie, a preto je pre nich výučba jazyka prirodzená.
  • Potreba komunikácie umožňuje, že dobre motivované deti sa snažia hovoriť v cudzom jazyku.
  • Mladšie deti sú počas výuky odvážnejšie než starší žiaci, zriedkavejšie cítia hanbu, ak urobia chybu alebo sa len sa snažia porozumieť reči.
  • Deťom neprekáža, ak počujú slovo, výraz, ktorému nerozumejú (samozrejme pokiaľ pochopia podstatu výpovede). Dokonca sú na to zvyknuté, pretože ešte stále sa učia materinský jazyk. Táto stratégia je pre starších žiakov náročnejšia.

Podľa vedcov (Harmer 2001, Pinter 2006), ak sa výučba cudzieho jazyka začne v predškolskom veku, bude to mať pozitívny vplyv na postoj k cudziemu  jazyku aj v neskoršom rokov. Deti v mladšom veku sú zvedavé a plné entuziazmu. Vďaka tomu sa rady hrajú a úlohy s učiteľom cvičia s radosťou, opakujú pesničky, príbehy a hry a nadväzujú silnú emocionálnu väzbu ako s učiteľom, tak aj s rozprávkovými postavičkami, ktoré spoznajú na kurze. Tieto všetky elementy majú vplyv na motiváciu detí pri ich aktivite na hodine, práci doma a pokračovaní výučby jazyka v ďalších rokoch.

Realita výučby cudzieho jazyka
  • Berúc do úvahy, že čas, ktorý môžeme venovať výučbe cudzieho jazyka, je ohraničený (obvykle nie častejšie než 2-krát týždenne), čím skôr sa dieťa začne učiť cudzí jazyk, tým väčšia šanca je na dosiahnutie čo najvyššej úrovne pokročilosti.
  • Vďaka učeniu sa formou zábavy, deti majú pozitívny vzťah k jazyku, ktorý sa často stáva ich obľúbeným predmetom. Učenie sa formou zábavy posilňuje vnútornú motiváciu a zaručuje lepšie výsledky.
  • Deti v predškolskom veku nemusia ešte čeliť systému vzdelávania, kde cudzí jazyk je tiež hodnoteným predmetom v škole, a stáva sa, že známka má väčší význam, než skutočné schopnosti. Vďaka tomu, je možné zamerať sa len na komunikáciu, a dovoliť im učiť sa spontánne a prirodzene.

Teddy Eddie v praxi

    Úrovne Teddy Eddie kurzov

    Teddy Eddie kurzy
    pre 2-3 ročné deti

    Vyučovaný jazyk: angličtina 
    Forma kurzu: skupinová
    Rozsah kurzu: 30 hodín / šk. rok
    Organizácia: 1x týždenne
    Počet detí v skupine: 5-8
    Cena: podľa aktuálneho cenníka

    Teddy Eddie kurzy
    pre 4-5 ročné deti

    Vyučovaný jazyk: angličtina
    Forma kurzu: skupinová
    Rozsah kurzu: 60 hodín / šk. rok
    Organizácia: 2x týždenne
    Počet detí v skupine: 5-8
    Cena: podľa aktuálneho cenníka

    Teddy Eddie kurzy
    pre 5-6 ročné deti

    Vyučovaný jazyk: angličtina
    Forma kurzu: skupinová
    Rozsah kurzu: 60 hodín / šk. rok
    Organizácia: 2x týždenne
    Počet detí v skupine: 5-8
    Cena: podľa aktuálneho cenníka

    *Výučba v skupine Start prebieha za prítomnosti rodičov. Vo vyšších úrovniach rodičia na hodinách prítomní nie sú, majú ale možnosť zúčastniť sa otvorenej hodiny. 

    AKTUÁLNE - Letná foto súťaž s mackom Eddiem

    Teddy Eddie sa vybral za deťmi do Nitry. Sledujte jeho cestu, stretnite sa s ním a neváhajte sa zapojiť do súťaže! :)

    Zobraziť letnú foto súťaž

    Do kurzu sa môžete zapísať jedným z nasledovných spôsobov:

    Osobne

    na recepcii v centrále školy na Hodžovej 25 v Nitre

    Telefonicky

    na telefónnom čísle 
    0903 793 155

    E-mailom

    na e-mailovej adrese 
    jana.grezova@vages.sk

    Formulárom

    Prihlasovací formulár do Teddie Eddie kurzu

    Miesto výučby:

    Textové a obrazové materiály pochádzajú z oficiálnych zdrojov distribútora licencie Teddy Eddie. Pre viac informácií navštívte www.teddyeddie.sk.

    Popup Master

    ×
    Teddy Eddie pikniky 2022

    Súťaž s mackom Eddiem

    Teddy Eddie si počas leta pripravil pre deti v Nitre letnú foto súťaž. Chcete vedieť, kedy a kde macka stretnete? Sledujte jeho stránku, kde pravidelne zverejňuje informácie zo svojho putovania.

    Facebook Message

    Prihlásenie do newsletteru

    Jazyky

    Kurzy je možné u nás absolvovať individuálnou alebo skupinovou formou v niektorom z nasledovných jazykov.


    Jazyková škola VAGeS - 30 rokov jazykového vzdelávania - od roku 1991