Pravidlá školy - verejné individuálne kurzy
1. Zaraďovanie do kurzov
Každý nový študent prejde prijímacím procesom, v rámci ktorého mu odporučíme najvhodnejšiu formu výučby. Súčasťou prijímacieho procesu je rozhovor s učiteľom o vzdelávacích potrebách študenta, prípadne písomné, či ústne testovanie na určenie úrovne.
Študentovi ponúkneme alternatívy výučby v kurze alebo individuálne a zoznámime ho s cenami a ďalšími podmienkami kurzu.
Nový študent môže skúšobne navštíviť prvú hodinu, po ktorej sa rozhodne, či chce v kurze pokračovať. Školné je v tom prípade splatné do termínu druhej hodiny kurzu.
Odoslaním elektronickej prihlášky študent akceptuje nasledovné podmienky výučby.
2. Ceny a platobné podmienky
Cena sa mení v závislosti od objednaného balíčka, viď. aktuálny cenník.
V cenníkovej cene nie je zahrnutý učebný materiál. Pokiaľ je v kurze distribuovaný učebný materiál, cena školného sa navyšuje o jeho hodnotu, o čom je študent vopred informovaný. Pokiaľ študent uhrádzal učebný materiál prevodom na účet, učebnica mu bude vydaná po preukázaní sa potvrdením o zaplatení (stačí aj v el.forme, napr. na mobile). Učebné materiály je tiež možné zakúpiť v hotovosti na recepcii jazykovej školy.
Školné sa uhrádza vždy vopred na dohodnutý počet hodín vrámci nasledovných balíkov:
- Basic: 10 hodín v období 10 týždňov vo fixne stanovený čas, pričom 2 hodiny je možné si nahradiť aj v inom čase (podľa možností lektora a dostupnosti priestorov).
- Flexi: 10 hodín v období 10 týždňov, ktoré je možné čerpať flexibilne v rôznych termínoch (podľa možností lektora a dostupnosti priestorov).
- VIP: ľubovoľný počet hodín v ľubovoľne zvolenom období s ľubovoľnou frekvenciou, ktoré je možné čerpať flexibilne v rôznych termínoch (podľa možností lektora a dostupnosti priestorov).
Všetky objednané hodiny je nutné vyčerpať v období, na ktoré boli objednané. Nie je možné hodiny prenášať do ďalšieho obdobia a hodiny nevyčerpané v danom období prepadajú.
Prvú hodinu môže študent absolvovať „na skúšku“ bez platenia, pokiaľ sa rozhodne vo výučbe pokračovať, do začiatku druhej hodiny je povinný uhradiť školné za prvú objednávku výučby (vrátane prvej hodiny). Ak sa rozhodne v kurze nepokračovať, za prvú hodinu neplatí.
Objednávku ďalšieho balíka je nutné robiť minimálne dve hodiny vopred pred ukončením aktuálne objednanej výučby. Školné za pokračovanie vo výučbe je splatné hneď po objednávke, najneskôr však pred začatím novej výučby (nie je možné čerpať nezaplatené hodiny). V prípade neskoršej objednávky nezaručuje škola rezerváciu daného lektora, času a miesta výučby pre plynulé pokračovanie (inými slovami, ak si študent chce „rezervovať“ daného lektora a dohodnutý čas výučby, mal by si výučbu objednať čo najskôr vopred. Inak si škola vyhradzuje právo prideliť lektora a čas výučby inému kurzu).
Študent si na vyžiadanie môže zriadiť prístup do informačného systému školy (zahrnuté v cene kurzu), v ktorom môže sledovať čerpanie svojho predplateného školného a jeho zostatok, ako aj termíny odučených hodín. V prípade nezrovnalostí je možné vzniesť reklamáciu do 30 dní.
Výučba sa objednáva emailom na
Školné je možné platiť v hotovosti na sekretariáte školy, alebo bankovým prevodom – platobné údaje:
- IBAN: SK1911000000002948044920
- SWIFT: TATRSKBX
- VS: telefonický kontakt
- Správa pre prijímateľa: meno a priezvisko študenta
3. Storno podmienky
Ak študent nemôže absolvovať naplánovanú hodinu v riadnom čase, môže si ju po dohode s učiteľom nahradiť (podľa podmienok balíčka), pokiaľ svoju neúčasť na hodine oznámi učiteľovi minimálne 24 hodín pred plánovaným konaním hodiny. Ak študent ohlási neúčasť na hodine neskôr alebo vôbec, hodina mu prepadá.
Lektor si so študentom dohaduje iba jeden náhradný termín hodiny (a to v rámci dohodnutého obdobia výučby). Pokiaľ sa študent nezúčastní ani tohto náhradného termínu, hodinu už nie je možné ďalej prenášať a úplne prepadá.
Pri výučbe vo dvojici, ak sa aspoň jeden zo študentov hodiny zúčastní, považuje sa to za riadne odučenú hodinu a neprítomnému študentovi hodina prepadá bez nároku na náhradu. Pokiaľ sa hodiny nemôžu zúčastniť obaja študenti, sú povinní preukázateľne písomnou formou oznámiť túto skutočnosť lektorovi a aplikujú sa vyššie popísané pravidlá rušenia a nahrádzania hodín.
Pokiaľ je hodina rušená z dôvodov na strane školy, napr. pri absencii lektora, je študentovi ponúknuté zastupovanie iným lektorom (ktoré môže odmietnuť) alebo je hodina nahradená v inom termíne. Ak takáto náhrada nie je možná, hodina sa ruší bez storno poplatku a školné sa buď presunie na ďalšíe obdobie alebo je pri ukončení výučby študentovi vrátené.
O odučených a nahrádzaných hodinách sa vedie evidencia v elektronickej podobe v školskom el. systéme, do ktorého si študent môže na vyžiadanie zriadiť prístup (zahrnutý v cene kurzu). V systéme môže sledovať čerpanie svojho predplateného školného a jeho zostatok. V prípade nezrovnalostí je možné vzniesť reklamáciu do 30 dní.
4. Organizácia a ukončenie kurzu
Výučba prebieha podľa individuálne stanoveného rozvrhu alebo flexibilne podľa potrieb študenta v súlade s časovými možnosťami učiteľa a prevádzkovými možnosťami školy.
Obsah výučby je navrhovaný školou na základe úvodného preskúšania a následného progresu študenta. Obsah sa maximálne prispôsobuje individuálnym potrebám študenta (o ktorých môže študent s lektorom otvorene komunikovať).
Škola odporúča pravidelné testovanie progresu vo výučbe (minimálne 2x za semester). Je však na individuálnej dohode medzi lektorom a študentom, či a v akej forme bude testovanie realizované. Testovanie je nutné pokiaľ má študent ukončiť kurz certifikátom.
Na konci školského roka dostane študent hodnotenie s informáciou o dochádzke, výsledku konco-semestrálneho testu a celkovom progrese vo výučbe. Po ukončení učebnice určitej úrovne škola vydá študentovi certifikát, ak splní nasledovné podmienky: dochádzka minimálne 75%, a zároveň výsledok záverečného testu minimálne 60%.
V prípade absencie vyučujúceho škola zabezpečí suplovanie. Individuálni študenti môžu suplovanie odmietnuť (v tom prípade sa postupuje ako pri rušení výučby z dôvodov na strane školy). Hodina tiež môže byť nahradená s vlastným lektorom v inom termíne, alebo bude zrušená bez nároku na školné. Nenahrádzajú sa hodiny, ktoré spadajú do doby riadnych školských prázdnin a štátnych sviatkov. O zmenách vo výučbe komunikuje študent priamo s vyučujúcim.
V prípade detských kurzov škola zodpovedá za detských študentov v čase ich vyučovania. Pokiaľ detský študent príde na hodinu neskôr, zodpovedá škola za neho od momentu, kedy sa na výučbu dostaví. Škola nezodpovedá za študentov pri presune do školy ani v čase, keď čakajú v škole pred začiatkom alebo po skončení výučby. Pokiaľ potrebuje dieťa z výučby odísť skôr, musí o tom zákonný zástupca písomne (napr. SMS) informovať sekretariát školy alebo učiteľa.
5. Žiadosti o zmeny, sťažnosti a reklamácie
Bežné reklamácie (napr. ohľadne platieb či učebných materiálov) sa riešia na sekretariáte školy.
Ak študent požaduje určitú zmenu vo svojej výučbe, informuje o tom priamo učiteľa, resp. školu ústne alebo písomne na sekretariáte (
Študent má tiež možnosť obrátiť sa diskrétne priamo na riaditeľku školy Ivanu Bytelovú – emailom na
6. Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ Vages-grow, n.o. so sídlom Hodžova 25, 949 01 Nitra, IČO 51 109 565 spracúva Vaše osobné údaje v súlade s čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“) a § 19 a § 20 zákona č. 18/20018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“).
Prevádzkovateľ spracúva V IS-Vzdelávanie osobné údaje pre účely vykonávania a zabezpečovania vzdelávacích aktivít, organizovania kurzov, evidencie uchádzačov o štúdium, evidencie dochádzky a študijných výsledkov študentov, správy a administrácie elektronického školského evidenčného systému, vytvorenia potvrdení o návšteve školy, vytvorenia certifikátov a evidencie realizácie platieb za vzdelávacie aktivity na základe čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia §13 ods. 1 písm. b) Zákona.
V IS-Vzdelávania spracúva prevádzkovateľ výhradne bežné osobné údaje v rozsahu meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska, dátum narodenia, e-mail, telefónne číslo, bankový účet, výsledky testov a vzdelávacích aktivít. Spracúvané osobné údaje sú uchovávané u prevádzkovateľa po dobu 10 rokov.
Vyššie uvedené osobné údaje prevádzkovateľ poskytuje účtovnej kancelárii, oprávneným orgánom štátu, zamestnávateľovi dotknutej osoby, zákonnému zástupcovi dotknutej osoby a správcovi elektronického systému MyCat. Prevádzkovateľ nevykonáva prenos osobných údajov do tretích krajín ani medzinárodných organizácií. Pri spracúvaní osobných údajov prevádzkovateľ nevykonáva automatizované rozhodovanie ani profilovania.
Poskytnutie vyššie uvedených osobných údajov je povinné a v prípade ich neposkytnutia prevádzkovateľ nemôže poskytnúť služby, ktoré sú predmetom týchto pravidiel.
Práva dotknutej osoby v súvislosti so spracúvaním osobných údajov:
Na základe písomnej žiadosti, ktorá je umiestnená na našej webovej stránke www.vages.sk, ste oprávnený si od prevádzkovateľa uplatniť:
- právo na prístup k osobným údajom,
- právo na opravu osobných údajov,
- právo na výmaz osobných údajov,
- právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
- právo na prenosnosť osobných údajov,
- právo namietať spracúvanie osobných údajov,
- právo súhlas odvolať,
- právo podať návrh na začatie konania,
- právo na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania.
Viac informácií o právach, ako aj spôsobe ich uplatnenia nájdete na našej webovej stránke www.vages.sk.